Var god logga in
Please sign in
Följ

Skapa ett servicedesk-ärende via MidrocOnline

På MidrocOnline/Servicedesk så hittar du formuläret för att anmäla ett servicedeskärende (Knappen Create new ticket >

Vi ser helst att du inkommer med dina ärenden till servicedesk via MidrocOnline. Anledningen är att du bland annat får förslag på lösningar direkt när du beskriver ärendet och därmed kan få hjälp utan att behöva vänta på att ärendet skall bli upplockat, förmedlat till rätt person och slutligen löst.

Exemplet nedan visar förslag på fyra guider (inom röda rektangeln) som dyker upp när man skriver Onedrive i ämnesraden. Passar inte guiderna din fråga så fortsätt bara att beskriv din fråga i textfältet under rubriken Description och skicka med knappen Submit

 

Var denna artikel till hjälp?
0 av 0 tyckte detta var till hjälp
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer

Powered by Zendesk