Var god logga in
Please sign in
Följ

Frånvarohanteraren i Outlook-appen (Out-of-Office)

Den här guiden gäller Microsoft Outlook-appen, inte Apple Mail

1. Öppna appen Outlook

  • Klicka på Menyn uppe i vänstra hörnet
1.PNG 

 

2. Klicka på kugghjulet längst ner

2.PNG

  • Välj ditt Office365-konto
  • Klicka på "Autosvar" (förvalt är AV)

3. Aktivera Autosvar genom att svepa till höger

 

 

  • Välj om du vill "Svara alla" eller "Svara endast organisationen".
  • Under rubriken "Svara alla med" eller "Svara organisationen med" (beroende på vilket val du gjorde) skriver du ditt autosvar. Du kan även välja att använda olika svarsmeddelanden till både organisationen och alla.

4. Avaktivera Autosvar genom att svepa till vänster

Var denna artikel till hjälp?
1 av 1 tyckte detta var till hjälp
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer